31 mei 2012

Liefdes affirmaties


Liefde
Ik open mijn hart voor liefde en ik ben veilig.
Ik hou van mezelf.
Mijn hart is het middelpunt van lifde.
Ik voel liefde voor iedere cel van mijn lichaam.
Ik kies ervoor om van mijzelf te houden.
Ik open NU mijn hart voor liefde.
Ik hou onvoorwaardelijk van mezelf.
Mijn leven is vol liefde.
Ik ben wijs en mooi.
Ik vul mijn leven met liefde.
Ik luister met mijn hart.
Ik koester liefde in mijn hart.
Met een zuiver hart kan je alles bereiken.

Ik open NU mijn hart voor de goddelijke genezend kracht.
Als je volledige aandacht is gericht op het moment, zie je uitsluitend liefde.
Goddelijke liefde leidt mij nu naar een liefdevolle, langdurige relatie met een volmaakte levenspartner.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stil gewaarzijn

Alleen door stil gewaarzijn kunnen we  lichamelijk en geestelijk veranderen.  Deze verandering is volkomen spontaan.  Als we moeite d...